دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام محمدی ایجاد قرارگاه سلامت را از ضروریات شهرستان عسلویه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس و معاونین شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه شامگاه یکشنبه با حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه عسلویه دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه عسلویه در این نشست سلامت را دغدغه همه انسان‌ها دانست و خواستار نظارت بیشتر در عرصه بهداشت و مشارکت همگانی در بحث امور سلامت و درمان شهرستان شد.

وی از تلاش‌های رییس، کارکنان شبکه و مراکز جامع و بهورزان به خصوص در سال‌های ورود کرونا به کشور و فداکاری‌های همه جانبه کارکنان حوزه سلامت تقدیر کرد و اظهار داشت: خواستار همکاری همه دستگاه‌ها با مجموعه بهداشت هستیم.

امام جمعه عسلویه گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار مهم هستند.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: در حوزه پرورش انسان سالم، عموم مردم مخاطب حوزه سلامت هستند و به روزآوری اطلاعات کارکنان در ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه عسلویه همچنین ایجاد قرارگاه سلامت را از ضروریات شهرستان عنوان کرد.

به گزارش حوزه، در ابتدا این دیدار رئیس شبکه بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت پایگاه‌های سلامت گزارشی از وضعیت حوزه سلامت شهرستان عسلویه تشریح شد.

رئیس شبکه بهداشت عسلویه وضعیت ضمن اشاره به وضعیت بیمارستان‌های موجود در شهرستان، از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان خبر داد و آن را نقطه عطفی برای بهبود درمان منطقه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha