دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
دهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر

حوزه/ مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با هدف شناسایی و معرفی زنان موفق ایرانی، جشنواره رسانه ای طنین ویژه بانوان خبرنگار در آبان ماه و همچنین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذر ماه و هر دو در سطح ملی و استانی برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محسن رضایی نژاد مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عصر امروز در نشست هم اندیشی با بانوان خبرنگار استان بوشهر از برگزاری دو جشنواره رسانه ای در نیمه دوم سال خبرداد و اظهار داشت: با هدف شناسایی و معرفی زنان موفق ایرانی، جشنواره رسانه ای طنین ویژه بانوان خبرنگار در آبان ماه و همچنین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذر ماه و هر دو در سطح ملی و استانی برگزار می شوند.

رضایی نژاد در خصوص جشنواره رسانه ای حریم رسالت (طنین) بیان داشت: این جشنواره براساس منویات رهبری درخصوص جهاد تبیین و معرفی و الگو سازی بانوان موفق ایرانی در 3 سال متولی در سطح ملی اجرا می شود و امسال نیز بنا داریم جشنواره استانی آن را نیز برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه با چالش بروز و گسترش تمدن و تفکر غرب روبرو هستیم و تصریح کرد: کشورهای غربی با ایجاد مبادلات و نظام های پولی و آموزشی مختلفی به طور گسترده در جهت ترویج این تمدن گام های برداشته اند این در حالی است که با پیروزی انقلاب اسلامی یک تمدن نوین اسلامی جدیدی با محوریت دین به دیگران معرفی شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه در تمدن غرب به زنان نگاه ابزاری می شود بیان داشت: در جامعه اسلامی زنان مسؤول تربیت جامعه و خانواده هستند و در سلامت جامعه، بانوان نقش بسزایی دارند. این در حالی است که تمدن غرب در تلاش است با جنگ ادارکی و ترکیبی جایگاه و ارزش های بانوان ما را دچار تزلزل کنند.

رضایی نژاد نقش زنان را در ایجاد تمدن نوین اسلامی پر رنگ دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بانوان توانمند بسیاری در کشور هستند که در تمامی عرصه های ورزشی، علمی و فرهنگی و اجرایی با حفظ عفاف و حجاب خود به نقش آفرینی در جامعه می پردازند.

وی هدف این جشنواره رسانه ای معرفی و الگو سازی هویت اسلامی، ایرانی زن مسلمان عنوان کرد و گفت: خبرنگاران می توانند آثار خود را در قالب های کلیپ و گزارش ویدیوئی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه، تیتر تهیه و برای جشنواره کشوری به ادرس https://harimeresalat.com و برای جشنواره استانی به شماره 09225935906در پیام رسان ایتا ارسال نمایید.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در خصوص محورهای این جشنواره بیان داشت: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه است.

رضایی نژاد گفت: در بخش استانی جشنواره طنین موضوع ویژه استکبار ستیزی زنان بوشهری(لرده) نیز در نظر گرفته شده است و بانوان خبرنگار می توانند در این زمینه به تولید محتوا بپردازند.

به گفته وی بازه زمانی آثار در جشنواره رسانه ای حریم رسالت (طنین) یکم فروردین 1403 تا 10 مهر 1403 و برای جشنواره ابوذر نیز یکم فروردین 1403 تا 30 آبان ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha