دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
کد خبر: 1183412
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
اردوی خانوادگی مبلغین، معمرین و مرحومین شهرستان بویراحمد برگزار شد

حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی یک روزه خانوادگی طلاب و مبلغین، معمرین و خانواده‌های مرحومین شهرستان بویراحمد در قالب طرح تکریم خانواده‌ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اردوی یک روزه خانوادگی طلاب و مبلغین و معمرین و خانواده مرحومین شهرستان بویراحمد در قالب طرح تکریم خانواده آنها، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در اردوگاه فرهنگی هنری دهنو شهر یاسوج، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و، دکتر خرامین روانشناس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با جزئیات برگزاری این اردوی خانوادگی، اظهار داشت: این برنامه‌ از برنامه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و در راستای تکریم خانواده‌های مبلغین و معمرین و خانواده‌های مرحومین است که تا کنون در چند شهرستان‌ مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این اردو در شهرستان بویراحمد، گفت: هدف از برگزاری این برنامه تقویت روحی و ارتباط خانواده‌های طلاب با همدیگر است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه عزت و کرامت طلاب و خانواده‌های آنان اولویت اصلی مرکز خدمات است، خاطرنشان کرد: از همه نهادها و ارگان‌ها و اشخاص، خاصه از نماینده ولی فقیه در استان که در این زمینه واقعاً همکاری داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله کارگاه سبک زندگی و حمایت از فرزند آوری، کارگاه مشاوره و خانواده و همسرداری، کارگاه سواد رسانه، کارگاه سنجش سلامت و روانشناسی و آموزش تب‌های سنتی، برگزاری کلاس‌های نقاشی برای کودکان و همچنین برنامه‌های ورزشی برای جوانان و نوجوانان از برنامه ها این اردوی یک روزه بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha