دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
افتتاحیه

حوزه/ امام جمعه موقت برازجان گفت: حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نه تنها به تحقق عدالت اجتماعی می‌انجامد، بلکه فطرت الهی انسان‌ها را شکوفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آستانه آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، مراسم افتتاحیه ویژه‌ای تحت عنوان "اربعین تعالی" با تأکید بر اهمیت خودسازی معنوی و تربیت اخلاقی طلاب جدیدالورود، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی در این مراسم اظهار داشت: حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نه تنها به تحقق عدالت اجتماعی می‌انجامد، بلکه فطرت الهی انسان‌ها را شکوفا می‌کند و غبارهای گناه و معصیت را از دل‌ها می‌زداید.

امام جمعه موقت برازجان افزود: این حکومت، تجدیدکننده احکام الهی و سنت‌های رسول خدا(ص) است و به بشریت یادآوری می‌کند که در جستجوی حقیقت و نور الهی، باید به خودسازی و تربیت معنوی بپردازند.

وی تصریح کرد: بر همه ماست که با نیت خالص و اراده‌ای قوی، در مسیر علم و معرفت گام برداریم و از آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام کشاورز بارگاهی، با اشاره به طرح ۴٠ روزه خودسازی، اظهار کرد: طرح اربعین تعالی، آغاز سفر معنوی و اخلاقی برای طلاب می‌باشد.

وی بر لزوم یاد خداوند و دوری از غفلت تأکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با تلاش و کوشش در این مسیر به کمال انسانی دست یابیم و در سایه الطاف الهی به مقام قرب الهی نائل شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha