چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: اختتامیه کلاس‌های آموزشی قرآن در فصل بهار و تابستان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم چهارشنبه این هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سید حمیدرضا توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در گفت و گویی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری بیش از چهار هزار نفر در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان ثبت نام کردند گفت: اختتامیه کلاس‌های آموزشی قرآن در فصل بهار و تابستان سال ۱۴۰۳ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم همراه با محفل انس با قرآن چهارشنبه شب این هفته در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم آیات قرآن توسط قاریان برجسته کرمان تلاوت می‌شود و از بین شرکت کنندگان به قید قرعه به ۵ نفر هدیه نقدی یکصد میلیون ریالی اعطا می‌شود.

توحیدی، گفت: از برنامه‌های جنبی این مراسم بزرگ و محفل نورانی قرآن، نمایشگاه عکس از فعالیت‌های ۳۰ ساله مجمع از آغاز تاکنون می‌باشد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم با تاکید بر مردمی بودن فعالیت‌های ۳۰ ساله مجمع قاریان و حافظان قرآن از آغاز تاکنون گفت: هدف اصلی ما ترویج و توسعه آموزش قرآن برای همشهریان و هم استانی‌های عزیز خصوصاً جوانان و نوجوانان می‌باشد.

توحیدی، افزود: حضور علاقمندان و عاشقان قرآن، اهل بیت (ع) و همه اقشار مردم در این مراسم مورد انتظار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha