چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
1

حوزه/ معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه تصریح کرد: بی شک ترویج روحیه جهادی در کشور، بن بست شکن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار علی ناظری طی سخنانی در جلسه شورای اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس که در ستاد سپاه استان مازندران برگزار شد، با اشاره به ظاهر و باطن کار نمایشگاه، بحث حضور مخاطب را باطن کار دانست و گفت: همه این کارها را می‌کنیم که افراد در نمایشگاه حضور پیدا کنند و انشاالله طوری شود که افراد بیشتری در این برنامه حضور یافته و استفاده لازم را ببرند.

وی همچنین با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز جوانان و مملکت ما و خودمان است، افزود: بی شک ترویج روحیه جهادی در کشور، بن بست شکن است، کما این که ما این مساله را به عینه در سال های درخشان دفاع مقدس به نظاره نشستیم.

ناظری با اشاره به این که ما در اول راه مبارزه هستیم و شهادت سلاح ما در این نبرد تمام عیار است، خاطرنشان کرد: باید با برنامه های فرهنگی و آموزشی و همین نمایشگاه ها به ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه اهتمام بورزیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور مخاطب از جامعه هدف جوانان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در این نمایشگاه بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا ۵۰ درصد بن کتاب را تأمین کنیم و ۵۰ درصد دیگر را نهادها برای جامعه هدف مجموعه خودشان تهیه کنند تا هدایت شده و سازمان دهی شده و هدفمند بازدیدها انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha