سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد

حوزه/ در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان، جلسه شورای اداری معاونین و روسای بنیاد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه شورای اداری بنیاد استان که با حضور معاونین و روسای بنیادهای تابعه در فرمانداری آمل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان و با استناد به احادیث و ضرورت بهره گیری از آیات قرآن کریم در زندگی اجتماعی و فضای اداری، گفت: باید مراقب خودمان باشیم و در انجام امور ازخودگذشتگی داشته باشیم و نسبت به یکدیگر نیکی کنیم تا در آخرت سعادتمند شویم.

کهن سال با بیان اینکه باید با شهدا رفیق باشم و انس با شهدا را در درون خود نهادینه کنیم، اظهار کرد: در مجموعه ای زندگی می کنیم که سرشار از معنویت است، برای خدمت کردن باید وقت بیشری صرف کنیم تا شاهد یک جهش خدمتی با رویکرد مدیریتی جدید در بنیاد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط و تعامل خود را با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قطع نکنیم، اذعان داشت: علاوه بر دیدارها و مراجعات حضوری، به صورت تلفنی و مداوم با جامعه ایثارگری ارتباط داشته باشیم و ضمن رسیدگی به مشکلات، از این عزیزان احوالپرسی کنیم، این امر باید جزو برنامه های روسای بنیاد باشد.

مدیرکل بنیاد مازندران در خصوص کنگره ملی شهدای استان گفت: برای ۱۲ مهر ماه امسال دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید در استان مازندران خواهیم داشت، نقش بنیاد باید بی بدیل و برجسته باشد، ما متولی فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی تصریح کرد: در ذیل این کنگره برنامه ها و پیش اجلاسه هایی در استان برگزاری شده و حتی در حال برگزاری است، جمع آوری ۲۰ هزار آثار شهدا یکی از این برنامه های مهم بوده است، البته دو اجلاسیه شهدای غریب در اسارت و ۶ هزار فرزند شهید را قبل از کنگره ملی به زودی در استان برگزار خواهیم کرد.

کهن سال به رزمایش دیدار با خانواده های معزز شهدا در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش دیدار در قالب گرو ه ها و تیم های مختلف با خانواده های معزز شهدا در سطح وسیعی در مازندران اتفاق خواهد افتاد.

سعید کهن سال به حضور پرشور خانواده های شهدا در پیش اجلاسیه ها و کنگره ملی شهدای استان تأکید کرد و یادآور شد: در این رابطه روسای بنیاد باید اطلاع رسانی خوبی داشته باشند و از ظرفیتهای ائمه جمعه، سپاه، نمایندگان مجلس، فرمانداران و سایر ادارات استفاده کنند، حضور حداکثری و فعال در این برنامه ها، موجب میشود مطالبه گری و دغدغه مندی جامعه ایثارگری مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این همایش معاونین بنیاد استان و تعدادی از روسای بنیاد شهرستان ها در رابطه با برنامه ها و فعالیتهای حوزه های تخصصی و ... مطالبی بیان کردند.

شرکت در همایش طبرستان تا یمن به اتفاق جمع کثیری از خانواده های معزز شهدا و دیدار با فرماندار آمل از دیگر برنامه های مدیرکل بنیاد مازندران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha