شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
دیدار مدیرکل بنیاد کرمانشاه با جانباز معزز ۷۰ درصد کرمانشاهی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد کرمانشاهی گفت: جانبازان معزز شهدای زنده ای هستند که باید سجایای اخلاقی این عزیزان در جامعه اشاعه داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد علی جمشیدی دیدار کرد و ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، گفت: ما در بنیاد استان به وظیفه قانونی خود در قبال جامعه ایثارگری عمل کرده و پیگیری، ارجاع و رفع به موقع مسائل درمانی جامعه هدف یکی از اولویت کاری ما در این نهاد مقدس است و امیدواریم بتوانیم یک قدم مهم برای رضایت مندی کامل این عزیزان برداریم.

شهیدی افزود: بیشترین زحمات را همسران جانبازان معزز در قبال این عزیزان متحمل می شوند که اجر و پاداش معنوی این عزیزان، کمتر از خود جانبازان گرانقدر نیست و ما نهایت تقدیر و تشکر را از آنان داریم.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: جانبازان گرانقدر شهدای زنده ای هستند که باید سجایای اخلاقی و صبر و استقامت این عزیزان را در جامعه امروز اشاعه داد و رشادت ها و جوانمردی آنان را ثبت و ضبط کرد تا جوانان و نسل‌های آینده از آن درس گرفته و استفاده کنند.

در پایان این مراسم از جانباز گرانقدر ۷۰ درصد علی جمشیدی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha