سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد در مسابقات قرآن

حوزه/ در باب اهمیت قرآن، همین یک روایت از پیامبر اسلام(ص) گویاست که قرآن از همه آفریده‌های خدا برتر است و برتری قرآن بر سایر سخنان مانند برتری خدا بر بندگانش است، قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم پنجمین جشنواره قرآن و عترت که با محوریت سوره مبارک ملک، ویژه کارکنان و خانواده‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و یادواره سرلشکر شهید «محمدرضا زاهدی» برگزار شد، گفت: در باب اهمیت قرآن، همین یک روایت از پیامبر اسلام(ص) گویاست که قرآن از همه آفریده‌های خدا برتر است و برتری قرآن بر سایر سخنان مانند برتری خدا بر بندگانش است، قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: امام علی (ع) در خطبه ۱۷۶ نهج‌البلاغه در باب اهمیت قرآن می‌فرمایند: این آیات قرآن بهترین اندرز خداوند است و قرآن ریسمان محکم الهی است که بندگان باید به آن چنگ بزنند و خود را به مقام قرب الهی برسانند.

سرهنگ خزایی با اشاره به مراحل برگزاری جشنواره قرآن و عترت گفت: کلاس‌های قرآن بعد از شیوع کرونا غیر حضوری شده بود و کلاس‌های حضوری ما نیز تعطیل شد، از آن زمان مباحث غیرحضوری را دنبال کردیم و چند دوره مسابقات قرآن برگزار شد و امروز نیز شاهد برگزاری پنجمین مرحله این مسابقات هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبالی که از جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران از سراسر کشور شد، تاکید کرد: این استقبال سبب شد بخش‌هایی را به صورت غیرحضوری برگزار کنیم زیرا، معتقدیم کار برای قرآن همواره برکت در پی دارد و امیدواریم همواره در مسیر قرآن گام برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha