سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183492
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان قم

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با جانبازان محمد علی خانی و ابولفضل زینعلی گفت: جانبازان جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند و اعضا و جوارح شان را تقدیم کردند تا اسلام، انقلاب اسلامی و ارزشها زنده بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار که با حضور معاون بهداشت و درمان استان برگزار شد، در گفت و گویی اظهار کرد: شما عزیزان الگوهای صبر و ایستادگی و مقاومت هستید در دوران دفاع مقدس مردانه در جبهه های حق علیه باطل ایستادید و به درجه جانبازی نایل آمدید و اکنون چهار دهه است که بر رنج مجروحیت ها صبر نمودید و در راه اهداف متعالی همچنان ایستاده اید.

وی تاکید کرد: شما جانبازان برای دفاع از دین، ارزش‌های انسانی، اعتلای کلمه الله، استقلال و آزادی میهن اسلام سلامتی خویش را فدا کردید و دهه هاست رنج مجروحیت به جان خریدید برای احیا و حفظ ارزشها و امروز تجلیل و تکریم از شما سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی موجب ترویج ارزشها در جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: دیدار و تکریم خاندان معظم شهدا و ایثارگران این سرمایه های معنوی نظام اسلامی، موجب حفظ و تقویت روحیه ایثار در جامعه با معرفی الگوهای صبر و ایثار و استقامت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha