سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
همایش آموزشی یکروزه معتمدین معین ومددکاران استان قم

حوزه/ خدمت به خانواده های شهدا رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدال افتخاری است بر سینه خادمان شهدا؛ خدمتی که نمی توان پایانی برای آن متصور شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش آموزشی یک‌روزه معتمدین معین و مددکاران استان قم در راستای افزایش میزان آگاهی معتمدین و عوامل اجرایی در خصوص قوانین، مقررات و اهداف بنیاد شهید و امورایثارگران برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران با حضور ۶۰ نفر از معتمدین فعال و ۱۰ نفر از مددکاران بنیاد استان تشکیل گردید.

کلاس های آموزشی آشنایی با دوره سالمند یاری و آشنایی با رفتارهای پر خطر توسط اساتید پزشک استان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود و در پایان همایش به معتمدین معین هدایا و لوح تقدیر به رسم یاد بود اهداء گردید.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این همایش گفت: خدمت به شهدا و خانواده معظم ایشان رسالت اصلی بنیاد و مدال افتخاری است بر سینه خادمان به شهدا، خدمتی که نمی توان پایانی برای آن متصور شد. خانواده های معظم شهدا سرمایه های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تکریم ایشان تکریم ارزشها است.

وی افزود: امروز ما دارای جمعیت ۱۲۰ هزار نفری ایثارگران در استان قم هستیم، تجلیل این اسوه های صبر و استقامت وظیفه آحاد مردم و ما خادمان به شهدا و ایثارگران است، امیدواریم بتوانیم در برابر بازماندگان شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس در مسیر ترویج فرهنگ ایثار شهادت سربلند باشیم.

انتهای پیام


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha