چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

حوزه/ برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کارها بر اساس برنامه باشد، هر چه داریم از سال‌های دفاع مقدس است، ادامه راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به همراه دارد و سال‌های دفاع مقدس تجلی‌گاه حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در در نشست ستاد ملی مراسم و مناسبت‌ها که در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، گفت: نگاه تبیینی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان وحدت و همدلی بود و هر جا این همدلی‌ها بود کارها به نتیجه می‌رسید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کارهایی که انجام می‌دهیم باید سازمان یافته و منجر به جریان‌سازی باشد. ریل‌گذاری و برنامه‌هایمان باید مانایی داشته و بر اساس خردجمعی باشد. در کارها باید نوآوری وجود داشته و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان‌کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید کارها بر اساس برنامه باشد، هر چه داریم از سال‌های دفاع مقدس است. ادامه راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به همراه دارد و سال‌های دفاع مقدس تجلی‌گاه حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از ۶۰ درصد شهدای ما جوان و نوجوان بودند و راه شهید حسین فهمیده‌، بهنام محمدی‌، ناهید فاتحی کرجو و علی لندی ادامه دارد و باید در مسیر آنها گام برداشت زیرا دشمنان تلاش می‌کنند خط دفاع مقدس ما را محدود کند.

سردار سلیمانی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: باید همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی بین مدیران باشد و ستاد ملی مراسم و مناسبت‌ها بتواند اهداف خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهد.

در این جلسه‌ که با حضور مدیران ستادی و استانی به صورت وبیناری برگزار شد سایر اعضای جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha