چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
وحدت

حوزه/ مراسم جشن خانوادگی هفته وحدت با اجرای گروه‌های سرود و مولودی خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام شامگاه پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در ایام میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) مراسم جشن بزرگ و خانوادگی هفته وحدت با حضور قاری گرانقدر آقای حامد شاکرنژاد؛ مولودی خوانی آقایان عبدالرضا هلالی و سیدمحمدرضا نوشه‌ور؛ اجرای سرود توسط آقایان محمد اصفهانی، علی‌اکبر قلیچ و پیام عزیزی و نیز با حضور حجت الاسلام سیدرضا موسوی واعظ، با اجرای آقایان حامد سلطانی و احسان مهدی، شامگاه پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ در صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ همراهی عروسک‌های شبکه پویا، گروهای سرود، مراسم ویژه دف زنی و مسابقه‌های جذاب خواهد بود.

با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا»، نوشت افزار ایرانی «ایران نوشت» و بوی ماه مهر در مصلی درهای مصلی از ساعت ۱۰ صبح باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های یادشده از ساعت ۱۹ در این مراسم حضور بهم رسانند.

در ادامه یاد آور می‌شود هموطنان عزیز می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، ورودی‌های شماره ۷، ۸، ۱۲، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱، ۳ و ۴ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

علاوه بر این، همانند سایر برنامه‌های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلای امام خمینی (ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.

همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ شماره ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، پارکینگ‌های شماره ۷ و ۸ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ چهل‌سرا برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha