چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم باشکوه جشن ۱۷ ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر(ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر(عج) و از چهار راه ولی عصر(عج) تا میدان ولی عصر(عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته وحدت و میلاد با برکت پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام صادق(ع)‌ در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت هفته وحدت و دشمنی دنیای استکبار با وحدت امت اسلامی گفت: هفته وحدت امسال با شعار "وحدت امت اسلامی ، نجات غزه مظلوم" برگزار می شود و امت اسلامی ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب شیعه ، دفاع خود از ملت مظلوم غزه ، محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و اهانت به قرآن کریم توسط سربازان این رژیم منحوس را به نمایش خواهند گذاشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد و هفته وحدت در مساجد و هیئات مذهبی و تولید محتواهای مناسب این ایام و اجرای پویش های فرهنگی و فضاسازی شهری جشن های میدانی و نور افشانی در سطح شهرستان ها و بخش‌ های استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: این مراسم باشکوه در میدان ولی عصر(ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر(عج) و از چهار راه ولی عصر(عج) تا میدان ولی عصر(عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران مراسم سپاه ، بسیج ، شهرداری ، نیروهای امنیتی و انتظامی و راهور که در برگزاری مراسم تلاش کرده اند از خانواده‌های تهرانی دعوت کرد در این مراسم جشن باشکوه شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha