چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1184156
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
نخستین رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری اهل سنت

حوزه/ رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: از آنجایی که مسجد پناهگاه مردم و مورد تأکید علماست، شبانه روزی باید برای احیای مساجد تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز در نخستین رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری اهل سنت مساجد کشور گفت: همه ما پیرو راه پیامبری هستیم که سنتش برای ما شرافت و سربازی در راهش بزرگترین افتخار است.

وی ادامه داد: فضای امروز جهان اسلام، فضایی ویژه است و نیاز به ساماندهی و بازخوانی دوباره ماموریت‌های مسلمانان هستیم.

حجت‌الاسلام خداداده گفت: در این فضای جدید اگر بخواهیم موقعیت خودمان را پیدا کنیم، باید از این نوع جلسات بیشتر و بهتر و با نگاه علمی‌تر داشته باشیم.

وی افزود: مطالبه‌ای را مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهل سنت داشتند که با تشکیل شورای راهبری کانون‌های مساجد به این مطالبه لبیک گفتیم و جلسات خوبی در کمیته‌های زیرمجموعه شورا برگزار شد.

حجت‌الاسلام خداداده گفت: امیدواریم در سال‌های آینده نیز به میزبانی استان‌های مختلف و با موضوعات متنوع این رویداد توانمندسازی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه از آنجایی که مسجد پناهگاه مردم و مورد تأکید علماست، شبانه روزی باید برای احیای مساجد تلاش کنیم، افزود: مسجدی که مؤثر و دارای برنامه است، می‌تواند در محل خود برقرار و آباد باشد.

گفتنی است، بیش از ۶۰۰ نفر از ۸ استان کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه، جنوب فارس، هرمزگان و آذربایجان غربی در نخستین رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهل سنت حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha