جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بنیاد شهید استان کرمانشاه دستگاه برتر در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی

حوزه/ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به عنوان دستگاه برتر در بخش «شاخص کسب رضایت مردم» از بین تمام دستگاه‌های مشمول ارزیابی عملکرد استان شد.

نادر نورایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ، با اشاره به تاخیر چند هفته‌ای در برگزاری این جشنواره، گفت: با توجه به برگزاری مراسم اربعین، این جشنواره با اندکی تاخیر برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شرکت ۱۰۷ دستگاه اجرایی استان در این دوره جشنواره «شهید رجایی»، افزود: این دستگاه‌ها در دسته بندی های مختلف از جمله اقتصادی، زیربنایی، تولیدی، فرهنگی و ... مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

نورایی اظهار داشت: در هر یک از این حوزه‌ها، دستگاه‌های مربوطه بر اساس دو دسته شاخص «عمومی» و «اختصاصی» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه بیان داشت: شاخص‌های اختصاصی همان وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌هاست که ماموریت هر دستگاه و میزان عملکرد آن مشخص است.

نورایی در پایان این مراسم خاطر نشان کرد: شاخص‌های عمومی هم شامل ۱۹ شاخص و ۵۱ سنجه است که یکی از مهم‌ترین این شاخص‌ها، «رضایت مردم» است.

همچنین استاندار کرمانشاه از دستگاه های حائز رتبه قدردانی و از زحمات یکساله آنها تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha