سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
آرزو مرادی جامی

حوزه/ فعال فرهنگی تربت جام تأکید کرد: مسئله فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از شر رژیم صهیونیستی یکی از مسائل کلیدی جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، "آرزو مرادی جامی" فعال فرهنگی تربت جام در وبینار هشتم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: مسئله فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از شر رژیم صهیونیستی یکی از مسائل کلیدی جهان اسلام است؛ به طوری که رهبر معظم انقلاب این مسئله را در دستور کار انقلاب و اسلام بیان کرده‌ و فرموده‌اند مسئله فلسطین، مسئله اول دنیاست.

وی تصریح کرد:فلسطین، سرزمینی مستقل با ملتی متشکل از مسلمان، یهودی و مسیحی و با سابقه طولانی تاریخی است که یهودیان غاصب با کمک قدرت‌های جهانی سال‌های متوالی است آن را غصب کرده‌ و مردم فلسطین مشغول مبارزه برای بازپس‌گیری سرزمین خود هستند.

مرادی جامی با بیان این مطلب ادامه داد:در عین حال سیاست‌های عمده استکبار سعی در کمرنگ کردن مسئله فلسطین دارد و می‌خواهد ذهن جوامع مسلمان را به سمت فراموشی بکشاند و برای این منظور شهرک‌سازی‌‎های غیرقانونی انجام داده و خانه‌های مردم را ویران کرده‌اند که همه این اقدامات با هدف یهودی‌سازی و قطع کردن ریشه‌های اسلام انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:رژیم صهیونیستی طی سال‌های متوالی با زیرپا گذاشتن اصول انسانی و قوانین بین المللی و با به کارگیری پیشرفته‌ترین جنگ افزارها در جنگی ناعادلانه و نامتناسب، سرزمین فلسطین و نوار غزه را مورد هدف قرار داده‌ است و بی‌رحمانه‌ترین حملات را انجام داده‌اند.

فعال فرهنگی تربت جام گفت:این رژیم کودک‌کش کاملا باهدف و برنامه‌ریزی شده و با سیاست همیشگی خود یعنی کشتار و نسل‌کشی یک ملت و از طریق کشتار علنی و از بین بردن مراکز غیرنظامی مثل مساجد، مدارس، خانه‌ها و ...سعی در از بین بردن ملت فلسطین دارد.

وی اضافه کرد: بیش از شش دهه است که مردم از حقوق اصلی خود یعنی سرزمین آبا و اجدای‌شان محروم هستند و آمریکا از تمام کارهای رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند که این حمایت معامله ظالمانه‌ای برای تمامی جوامع اسلامی است.

وی در ادامه، متن نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا را قرائت کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha