سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
سید ناصر الدین چشتی

حوزه/متولی آستانه چشتیه هند گفت: اگر ما از تفکر تروریستی و تکفیری دور بودیم، به فرقه‌های مختلف تقسیم نمی‌شدیم. اگر به قرآن و دامن اهل بیت علیهم السلام پناه می‌بردیم، اوضاع فلسطین به این شکل نبود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «سید ناصر الدین چشتی» متولی آستانه چشتیه هند در وبینار نهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت:امروز هیچ کشوری جز ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت تمام‌قد ندارد؛ بقیه کشورها فقط حرف می‌زنند، اما هیچ کس از مردم مظلوم فلسطین دفاع عملی نمی‌کند.

وی اظهار داشت: خداوند متعال همراه ما است؛ پس اگر ما متحد باشیم و جلوی ابرقدرت‌ها قیام کنیم، هیچکس نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد. امروز اگر ما از تفکر تروریستی و تکفیری دور بودیم، به فرقه‌های مختلف تقسیم نمی‌شدیم و به قرآن و دامن اهل بیت علیهم السلام، پناه می‌بردیم، اوضاع فلسطین به این شکل نبود.

چشتی تصریح کرد: بر ما همه لازم است که بر سر یک موضوع واحد یعنی فلسطین متحد شویم. امروز در فلسطین کودکان را می‌کشند و به زنان ظلم می‌کنند، اما ما ساکت هستم. تا کی می‌خواهیم در برابر تجاوزات اسرائیل علیه مردم فلسطین ساکت بمانیم. اگر ساکت بنشینیم به این معنی است که مرده‌ایم.زنده فقط اصحاب کربلا بودند که به ما یاد دادند در مقابله با دشمن، تعداد معنا ندارد. زنده کسی است که با حسین(ع) است و فکرش حسینی است و علیه ظلم حرف می‌زند و قیام می‌کند.پس فکر ما باید حسینی باشد.

وی خاطرنشان کرد:شعار کربلایی‌ها الله اکبر بود؛ امروز هم باید شعار ما الله اکبر باشد. ما با فلسطینی‌ها هستیم و امید داریم خداوند متعال، امت ما را بیدار می‌کند تا با یکپارچگی و وحدت برای آزادی فلسطین تلاش کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha