سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
ربیعه عدویه

حوزه/معاون سازمان زنان اهل بیت اندونزی معتقد است اسرائیل همان کسی است که به خود جرأت داده تا به مقدسات دین ما توهین کند و به خاطر کاری که انجام داده، مستحق مجازات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، "ربیعه عدویه" معاون سازمان زنان اهل بیت جاوه شرقی اندونزی در نهمین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز (سه‌شنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، گفت: انسان موجودی اجتماعی است و برای برطرف کردن نیازهای خود نمی‌تواند به تنهایی زندگی کند.

وی ادامه داد: وجود اختلاف بین ما باعث می‌شود که در کنارهم زندگی کنیم و برای اینکه بتوانیم به هم‌نوعان خود احترام بگذاریم، باید مرزها و حقوق دیگران را بشناسیم، چرا که به ما یاد داده‌اند از دارایی، عزت نفس و جان دیگران محافظت کنیم.

معاون سازمان زنان اهل بیت تأکیدکرد: قرآن کریم می‌فرماید:" اجْتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ؛ اجْتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ". آیات الهی به ما می آموزند که باید احترام دیگران را حفظ کنیم و در آیه: "وَلَا یَقْتُلُونَ النَّفْسَ الَّتِی حَرَّمَ اللَّهُ إِلَّا بِالْحَقِّ" به ما آموزش داده شده تا امنیت یکدیگر را حفظ کنیم، مگر در جاهایی که مجاز به اعمال تحریم هستیم.

عدویه با اشاره به فلسطینیانی که به دست رژیم غاصب اسرائیل قتل عام می‌شوند، خاطرنشان کرد: اسرائیل، همان کسی است که به خود جرأت داده تا به مقدسات دین ما توهین کند و به خاطر کاری که انجام داده، مستحق مجازات است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha