سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
فدوی

حوزه / سردار فدوی گفت: به کوری چشم دشمنان، آحاد ملت ایران، پیرو ولایت و رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار علی فدوی در مراسم یادواره شهدا و سرداران والامقام شهید بابل ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت و تأکید بر اهمیت و ضرورت تقریب و وحدت بین مسلمین، اظهار داشت: ملت ایران پشتوانه‌های بزرگی چون حضرات معصومین(ع)، علمای شاخص و شهدای گرانقدار دارد و این پشتوانه ما را تا بهشت می‌برد.

وی با اشاره به اینکه همواره شهیدان عظمت و بزرگی خود را به رخ ما می‌کشند، افزود: شهدا به فوز بزرگ نائل شدند و ما نیز می‌توانیم این روال را در پیش بگیریم، به شرط آن که مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در دهه ۹۰ بهتر از دهه ۶۰ عمل کردند و جوانان دهه نودی عظمت و بزرگی آفریدند.

جانشین فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست، ابراز کرد: به برکت نهضت بزرگ حضرت امام راحل که دل‌ها را بیدار کرد، امروز ما سربلند هستیم و برای دیگر ملت‌های آزادی خواه، الهام بخش می‌باشیم.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، آحاد ملت ایران نشان داده‌اند که پیرو ولایت و رهبری هستند و شهدا می‌توانند ما را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به فتنه سال ۱۴۰۱، یادآور شد: دشمن فکر می‌کرد در این جنگ می‌تواند غالب شود و رسانه و فضای مجازی را در اختیار داشت و با آن به میدان آمد اما با حضور و به میدان آمدن مردم، دشمن با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شد.

سردار فدوی با تأکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مراسم‌های شهدا برای این است که ما نیز با الگوگیری از این عزیزان، سعادتمند و عاقبت بخیر شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha