چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران، بیست و سوم شهریور، به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمازجمعه این هفته تهران، سی‌ام شهریور، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر مکرم اسلام(ص)، کتاب "درس‌های پیامبر اعظم "معرفی خواهد شد.

این کتاب که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است، گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیّت، ویژگی‌ها، و بعثت نبیّ مکرّم اسلام(ص) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد ۱۳۶۸ تا شهریور ۱۳۹۱ از میان مطالب مرتبط با زندگی و شخصیّت آن حضرت، درس‌های زندگی و بعثت پیامبر که مورد نیاز همه‌ی انسان‌ها و جوامع انسانی در طول تاریخ و به‌ویژه دوران معاصر است، انتخاب و به ترتیب تاریخی ارائه شده است.

مخاطب بیانات معظّم‌له عمدتاً نخبگان، روشنفکران و زمامداران کشورهای اسلامی می‌باشند.

نمازگزاران محترم می‌توانند کتاب «درس‌های پیامبر اعظم» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه در جوار مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران تهیه نمایند.

طبق روال هر هفته فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران محترم فراهم خواهد بود.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران محترم حضور دارند:

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

دانشگاه ملی مهارت شهر تهران

فرمانداری تهران

اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه

شهرداری تهران

کمیته امداد امام خمینی(ره)

دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک

همچنین در جوار مزار شهدای گمنام علاوه بر میزهای خدمت، غرفه‌های «عرضه محصولات فرهنگی»، «عرضه نان و محصولات رضوی»، «فرهنگ‌سرای منتظر» و نیز «موکب رضوی» به ارائه خدمات و پذیرایی از نمازگزاران می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha