جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
واکنش آیت الله موسوی اصفهانی به اقدامات دولت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر  اینکه در انتصابات نباید از افرادی که با نظام و انقلاب زاویه داشته و دارند استفاده کرد گفت: رئیس جمهور باید در معرفی نفرات به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از جوانان مومن انقلابی و متعهد استفاده شود، عمل کند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برخی از انتصابات اخیر در دولت، اظهارداشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، همه ما خودمان را موظف به پشتیبانی از دولت می‌دانیم، اما نسبت به عملکردها باید مطالبه‌گر باشیم.

وی افزود: نسبت به برخی از اظهار نظرها و انتصابات اخیر دولت گلایه‌مندی هایی در سطح جامعه به وجود آمده که لازم است مورد توجه دولت مردان قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه در انتصابات نباید از افرادی که با نظام و انقلاب زاویه داشته و دارند استفاده کرد گفت: رئیس جمهور باید در معرفی نفرات به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از جوانان مومن انقلابی و متعهد استفاده شود، عمل کند.

وی تصریح کرد: توجه به مطالبات و دغدغه‌های مردم باید در راس فعالیت‌های دولت قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردمی که برای حفظ نظام و انقلاب، شهید داده اند، این گونه مسائل را تحمل نمی کنند.

وی با اشاره به برخی صحبت های مطرح شد در نشست خبری رئیس جمهور اظهار کرد: نباید طوری القاء کرد که گشت ارشاد و نیروی انتظامی دنبال اذیت مردم هستند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha