شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
بسیج دانشجویی

حوزه/ مسئول بسیج دانشجویی فارس از اعزام ۳۰ گروه جهادی به استعداد بیش از ۳ هزار دانشجوی بسیجی این استان به مناطق کم برخوردار در تابستان جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، عباس توانا امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی عهد خدمت استان فارس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حیات پربرکت خود با هدایت های مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت بی نظیر مردمی توانسته با عبور موفقیت آمیز از پیچ های سخت، از تهدیدات دشمنان، فرصت های مناسبی را ایجاد کرده که پشت سر گذاشتن مقطع تاریخی دفاع مقدس و رشد قابل توجه و غرورانگیز در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و... از مصادیق بارز آن است.

وی با تاکید بر انسجام، تعمیق و ترویج حرکت های جهادی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: از جمله فواید حرکت های جهادی، خودسازی جهادگران و بهره مند شدن افراد جامعه از خدمات گروه های جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در قالب اردوهای عهد خدمت در تابستان ۱۴۰۳ از اول تیر تا ۳۱ شهریور در مناطق کم برخوردار فعالیت می‌کنند ادامه داد: حدود ۳ هزار دانشجوی بسیجی استان فارس در قالب اردوهای ۱۰ و هفت روزه به مناطق محروم و کم برخوردار برای خدمت‌رسانی در تابستان سال جاری اعزام می شوند.

توانا اضافه کرد: عرصه های خدمت رسانی و حرکت های جهادی دانشجویی استان فارس، فرهنگی، اجتماعی، علمی، عمرانی، بهداشت و درمان و... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha