سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
بازدید جمعی از اساتید و دانش پژوهان گروه علوم تربیتی موسسه امام خمینی ره از رویداد بین‌المللی"الف تا"

حوزه/  ۲۵ نفر از  اساتید و دانش پژوهان گروه علوم تربیتی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره با هدف آشنایی دانش پژوهان با ایده ها و تجارت تربیتی شاخص در کشور، عرصه عمل تربیت، ایجاد انگیزه برای ورود به پژوهش های میدانی و گفتگو و تبادل نظر با فعالان تربیتی اردویی از رویداد  سه روزه بین‌المللی "الف تا" (الفبای تحول آموزش و پرورش) بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، ۲۵ نفر از اساتید و دانش پژوهان گروه علوم تربیتی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره با هدف آشنایی دانش پژوهان با ایده ها و تجارت تربیتی شاخص در کشور، عرصه عمل تربیت، ایجاد انگیزه برای ورود به پژوهش های میدانی و گفتگو و تبادل نظر با فعالان تربیتی اردویی از رویداد سه روزه بین‌المللی "الف تا" (الفبای تحول آموزش و پرورش) بازدید کردند.

گفتنی است: رویداد بین‌المللی "الف تا" (الفبای تحول آموزش و پرورش) که در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شد فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات و ایده‌های نوین در حوزه آموزش و پرورش را فراهم کرد.

در این رویداد ۳۰ معلم در بخش روش‌های تدریس زنده در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت پرداختند؛ همچنین، مدارس پیشتاز ایده‌ها و تجربیات خود را به صورت تصویری و نوشتاری به نمایش گذاشتند تا از این طریق تجربیات خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی نمادهای تحولی در آموزش و پرورش و ایجاد هنجارهای الگوهای تربیتی است. "الف تا" با سه هدف اصلی "الگو سازی و قله‌سازی از قهرمان‌های هویتی تربیتی کشور"، "به اشتراک گذاشتن تجارب تحول‌آفرین مدرسه‌ای" و "امیدآفرینی در نظام آموزشی" برگزار می شود.

این رویداد به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات در حوزه آموزش و پرورش، می‌تواند به تحول و بهبود نظام آموزشی کشور کمک شایانی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha