دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
1

حوزه/ رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش ملی سواد رسانه در آبان ماه امسال در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سعید پورابوالقاسم طی سخنانی در نشست خبری چهارمین نشست ملی فعالان مجازی که در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد، با بیان این که ارتقای سواد رسانه‌ای سواد فضای مجازی اصلی‌ترین ماموریت وزارت فرهنگ به ارشاد اسلامی در چند سال اخیر بوده است، اظهار داشت: همایش ملی سواد رسانه با هدف ارتقای آگاهی رسانه ای و با حضور فعالان سواد رسانه‌ای روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ماه برگزار می شود.

وی افزود: مهم‌ترین اصل و اساس نشست فعالان فضای مجازی در ۱۰ سال گذشته ارتقای سواد رسانه‌ای است و ما دستورالعمل‌های ویژه‌ای داریم که بر روی این حوزه بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: امسال این نشست را با کمک اساتید حوزه در سه محور «خلاقیت کودک و هوش مصنوعی»، «کودک، خانواده و فضای مجازی»، «خلاقیت نوآوری در فضای مجازی» و «هوش مصنوعی و فناوری» برگزار می‌کنیم، این نشست‌ها در واقع پیش نشست همایش سواد رسانه‌ای است.

پور ابوالقاسم همچنین یادآور شد: در این نشست تمرکزی روی بلاگرها نداریم اما قرار است در نیمه دوم سال رویدادی را با محوریت بلاگرها برگزار کنیم. درواقع برای جامعیت بلاگری برنامه خاصی خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha