یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
خانم احمدی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری نشست علمی هفته وحدت با موضوع" شاخصه‌های حجاب از منظر مذاهب اسلامی" با حضور طلاب و اساتید خواهر اهل سنت و شیعه در بندرعباس خبرداد.

خانم سمیه احمدی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: نشست علمی هفته وحدت با موضوع" شاخصه‌های حجاب از منظر مذاهب اسلامی" با حضور طلاب و اساتید خواهر اهل سنت و شیعه در روز سه شنبه ۲۷/ ۶/ ۱۴۰۳ ساعت ۹صبح با هدف هم‌افزایی بین طلاب شیعه و سنی و شناخت مفاهیم و شاخصه‌های مرتبط با حجاب در مذاهب اسلامی در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) بندرعباس برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان‌ کرد: ارائه دهندگان خانم‌ها جمیله شرف و زینب عطاءالهی و دبیر علمی نشست خانم آسیه گلستانی از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) خواهند بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان تصریح کرد: تعریف حجاب شرعی از نظر مذهب شیعه و شافعی و وجوب چه مقدار از پوشش برای زنان، آیا گذشت زمان اجازه تغییر میزان پوشش را می‌دهد، آیا فقط پوشیده بودن شرط حجاب است، آیا پوشش محلی زنان بندرعباس شاخصه‌های حجاب را دارا می‌باشد، از جمله بررسی‌ها و پرسش‌های مدنظر در این نشست می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha