یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
تصاویر/ همایش پویش مردمی «مشق همدل» در آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: کمک کردن به دیگران کاری خدا پسندانه است و آیات مختلفی در قران کریم به این مسئله تاکید دارند و اموالی که در دست مردم و خیرین است، امانت الهی است و باید در راه درست و مسیری که خدا می پسندند مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در همایش «مشق همدل» که در سالن همایش های اداره کل برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: گاهی انفاق و احسان انسان ماندگار است که ثواب آن چندین برابر است و در روز قیامت بر اساس اعمال ما و اثری که عمل ما دارد به اعمال ما رسیدگی شده و اجر داده می شود.

وی اضافه کرد: کسانی که اموال خود را در راه خدا احسان و انفاق می‌کنند پروردگار عالم چندین برابر پاداش و اجر به آنها عطا خواهد کرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: کمک به تامین نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت نمونه‌ای از صدقه جاریه و انفاق ماندگار در جامعه است بخاطر این که با هر موفقیت و خدمت این دانش آموزان بی بضاعت در آینده، خیّر و کمک کننده نیز در ثواب اقدامات او سهیم خواهد بود.

وی بیان داشت: کمک کردن به دیگران کاری خدا پسندانه است و آیات مختلفی در قران کریم به این مسئله تاکید دارند و اموالی که در دست مردم و خیرین است، امانت الهی است و باید در راه درست و مسیری که خدا می پسندند مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha