یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
کد خبر: 1183322
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
قرارگاه فرهنگی

حوزه/مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه گفت: هریک از کانون های فرهنگی تبلیغی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انجام فعالیت های تشکیلاتی در پیشگیری و یا کاهش آسیب های اجتماعی موثر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) جلسه قرارگاه فرهنگی با حضور مدیر، معاون فرهنگی و دبیران کانون های فرهنگی تبلیغی صبح امروز در این موسسه آموزش عالی برگزار شد.

خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه با اشاره به ضرورت فعالیت تشکیلاتی اعضای کانون های فرهنگی گفت: شناخت آسیب ها در سطح جامعه ضروری است و هریک از کانون های فرهنگی تبلیغی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد و انجام فعالیت های تشکیلاتی در پیشگیری و یا کاهش آسیب های اجتماعی موثر هستند.

وی در ادامه افزود: جهاد تبیین یکی از وظایف اصلی مبلغین در دوران امروز است تا با روشنگری و بصیرت افزایی در مسیر پیشرفت و تعالی قدم برداریم.

در این جلسه دبیران کانون های نور الثقلین، دانش آموختگان، هلال احمر، گروههای جهادی،جمعیت و فرزندآوری، مبلغ انجمن زن و خانواده، فرمانده پایگاه بسیج و مسئول گروه های جهادی فضای مجازی حضور داشتند و به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در کانون ها پرداختند و برای انجام اقدامات و فعالیت های آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شناخت آسیب ها در سطح جامعه ضروری است

شناخت آسیب ها در سطح جامعه ضروری است

شناخت آسیب ها در سطح جامعه ضروری است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha