یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
طرح اربعین تعالی

حوزه/ دومین جلسه هسته مرکزی اجرایی طرح اربعین تعالی در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، دومین جلسه هسته مرکزی اجرایی طرح اربعین تعالی امروز با حضور معاونین آموزش و پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی ، مدیر و معاون فرهنگی و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در موضوعات پیشنهادی این طرح در این مدرسه علمیه تشکیل و پیرامون نحوه اجرای طرح و بررسی دقیق تر چالش‌ها و فرصت‌های قابل پیش‌بینی در این طرح تبادل نظر صورت گرفت.

خانم حاج محمدحسینی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک اظهار داشت :طرح اربعین تعالی برای طلاب جدید الورود و یک شروع مستحکم برای ورود به سربازی امام‌عصر(عج) باشد و با هماهنگی و همراهی معاونت آموزش، پژوهش و معاونت فرهنگی‌ مدرسه اجرا می شود .

در این جلسه ضمن تقسیم وظایف، مقرر گردید از اساتید متخصص و متبحر در عناوین منتخب استفاده گردد.

عناوین منتخب زیر به تصویب کلیه اعضا رسید :تبیین جایگاه وشناخت هویت طلبگی،تقویت باورهای اعتقادی،آموزش مهارتهای خانواده،آموزش مهارت تندخوانی ،تقویت قوای جسمانی و تربیت بدنی
و شناخت استعدادهای فردی و مهارت خود آگاهی.

لازم به ذکر است که «طرح اربعین تعالی» با هدف برنامه ریزی برای آگاهی بخشی از هویت، اهداف، مسیر و مهارت های طلبگی می باشد. این طرح، اختباری چهل روزه، جهت آگاهی بخشی و ارتقاء یکپارچه و متوازن در جنبه های بینشی، انگیزشی و روشی (مهارتی) است که در نهایت به پویایی هر چه بیشتر نظام طلبگی و رفع تردیدها تا حد امکان خواهد انجامید.

برگزاری طرح اربعین تعالی در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha