دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در حمله گروهک تروریستی پیام تبریک و تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، محمدرضاحسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی و حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان در پی شهادت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه و به شهادت رسیدن «پارسا سوزنی» فرزند خراسان‌شمالی در این عملیات تروریستی پیام تبریک و تسلیت صادر کردند.

متن بیانیه استاندار خراسان‌شمالی به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت توصیه کنید و در حفظ ثغور اسلامی مهیّا و مراقب دشمن باشید و تقوا پیشه کنید، باشد که رستگار گردید.

حفاظت از مرزهای اسلامی در کشور عزیز ایران بر عهده‌ی جوانان غیور و سلحشور این سرزمین است و چه زیبا فرزندان شایسته این دیار، سربازانی که از امن و آسایش خویش گذشته‌اند و تامین آسایش و آرامش جامعه را برخود واجب شرعی می‌دانند و هر از گاهی مورد خیانت و خباثت دشمن و هدف خنجر از پشت منافقین کوردل و پلید واقع می‌شوند و جان خویش را فدای ملت و اهداف متعالی اسلام می‌کنند.

در برابر پایمردی و ایثار و جهاد و شهادتشان خضوع می‌کنیم و برعظمت استقامتشان در راه خدا درود می‌فرستیم.

اینجانب شهادت شهدای حادثه‌ی تروریستی و ناجوانمردانه‌ی اخیر در میرجاوه و شهادت سرباز وطن شهید پارسا سوزنی را به همه ملت بزرگ ایران، مردم شهید پرور خراسان‌شمالی و به ویژه خانواده‌ی معزز و مکرم این شهدا تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان اجر و پاداش جهاد در راه خدا و علو درحات برای شهدای عزیز و برای خانواده‌های معزز و مکرمشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی

متن پیام حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی نیز به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم»

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا"

از میان مؤمنان مردانی‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آن‌ها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند. (سوره الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت افتخاری بس عظیم و افتخار دفاع از وطن و امنیت کشور توفیقی مضاعف است که نصیب بندگان مخلص پروردگار می‌شود و برای صیانت از آرمانهای امامین انقلاب و امنیت و آسایش مردم عزیز شهد شیرین شهادت را نوشیده و از جان شیرین خود گذشته و به لقاء پروردگار عالمیان می‌شتابند.

حمله تروریستی و شهادت جمعی از سربازان و پرسنل جان‌برکف هنگ مرزی میرجاوه، بار دیگر نیات پلید و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام خصمانه تروریستی، شهادت عزیزان را به خانواده‌های معزز آنان و عموم پرسنل خدوم و ایثارگر نیروی انتظامی و بخصوص خانواده و بستگان شهید پارسا سوزنی از استان خراسان‌شمالی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

رضا نوری

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha