دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
12

حوزه/ مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: جریان سازی غلط در حوزه زن و خانواده از مهم ترین اهداف رسانه های دشمن به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت ،مینا بیابانی طی سخنانی در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حدادنژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت با اشاره به این که باید شهدا را به عنوان الگوهای ماندگار در جامعه به درستی معرفی کنیم، اظهار داشت: دشمن با تغییر ساختار و هویت واقعی زن و البته بهره گیری از ابزار رسانه،به دنبال بازنمایی و کلیشه سازی جایگاه واقعی آن است.

وی همچنین با اشاره به همسو شدن رسانه‌های داخلی با اهداف دشمن افزود: تصویرسازی جعلی از جایگاه واقعی رسانه دستور کار دشمن است و برخی رسانه‌های داخلی هم دنبال روی این حرکت هستند.

بیابانی با بیان این که از جمله اهداف رسانه‌های دشمن جریان سازی غلط در حوزه زن و خانواده است، گفت: رسانه دشمن فجایع صورت گرفته علیه زنان در غرب را وارونه جلوه داده و عادی سازی می‌کند و در نقطه مقابل به دنبال هویت سوزی زنان جامعه اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به این که دشمن با تحریف واقعیت‌ها، تخریب هویت و همچنین نادیده گیری الگوی سوم زن مسلمان دنبال دگرگونه سازی است، افزود: واقعیت آن است که هویت اصلی زنان زیر تیغ ابزارهای پیشرفته رسانه‌های دشمن است و حال آن که ما با داشته های خود و از جمله تأکید بر فرهنگ ایثار و شهادت باید مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha