سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183542
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
خدمتی دیگر از نورمگز

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)در راستای ترویج و تسهیل بهره‌برداری پژوهشگران، مجموعه مقالات چاپ شده را در پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی نور (نورمگز) عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بزرگداشت دانشمندان و مفاخر از نشانه‌های تمدن و غنای فرهنگی است و موجب تعظیم و تشویق علم‌اندوزی خواهد بود.

برگزاری همایش و بزرگداشت یکی دیگر از جلوه‌های تکریم بزرگان و عالمان است و بهانه‌ای به دست می‌دهد تا فرهیختگان به گردآوری مطلب و بررسی ابعاد یک موضوع یا شخصیت علمی بپردازند.
در پایان همایش‌ها آنچه باقی می‌ماند، مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌ها است که پیرامون موضوع همایش و ابعاد آن شاید نتوان به این حجم از محتوا دست پیدا کرد. به همین جهت دبیرخانه‌ها برای ماندگار نمودن این محتواهای ارزشمند، نسبت به نشر مجموعه مقالات و نوشته‌ها در قالب کتاب اقدام می‌کنند تا ضمن حفظ آنها، امکان استفاده دیگر محققان نیز فراهم گردد.

1.png


مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) نیز جهت ترویج و تسهیل بهره‌برداری پژوهشگران، مجموعه مقالات چاپ شده را در پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی نور (نورمگز) و در بخشی مستقل، نمایه نموده و عرضه می‌کند. کاربران می‌توانند با مراجعه به پایگا نورمگز و کلیک بر گزینه «مجموعه مقالات» ضمن اطلاع از مقالات چاپ شده، به مطالعه یا جستجو در آنها با ابزارهای پیشرفته نورمگز بپردازند.

2.png

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha