سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
هفته وحدت شیعه و سنی در بنگلادش/ شادپیمایی به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم (ص)

حوزه/ برای اولین بار در شهر "خولنا"ی بنگلادش، جوامع شیعه و سنی عید میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را با هم جشن گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، برای اولین بار در شهر "خولنا"ی بنگلادش، جوامع شیعه و سنی عید میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را با هم جشن گرفتند.

راهپیمایی باشکوهی به این مناسبت سازماندهی شد که به صورت مشترک توسط علمای "خُلنا" و انجمن پنجاتانی ترتیب داده شده بود. مولانا ابراهیم فیض الله شخصیت برجسته اسلامی در این منطقه و حجت الاسلام مولانا سید ابراهیم خلیل رضوی مدیر مرکز معارف اسلامی "خولنا" رهبری این راهپیمایی را بر عهده داشت.

راهپیمایی از میدان خولنا رویال شروع شد و در میدان دک-بنلا به پایان رسید. در پایان این مراسم دعای پرشکوه وحدت برگزار شد .

نشست و گفت و گوی صمیمی بین مذاهب مختلف از دیگر حواشی باشکوه این شادپیمایی بودند.

سخنرانان در این نشست بر اهمیت وحدت و برادری امت اسلامی تأکید نموده و همگان را به پیروی از آرمان‌های حضرت محمد (ص) دعوت کردند.

با توجه به جریان توطئه‌های مختلف برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان، سخنرانان گفتند که مقاومت در برابر این توطئه‌ها تنها با اتحاد امکان پذیر است.

پیام اصلی این راهپیمایی شاد و نشست گفت‌وگو، تحکیم پیوند همدلی و برادری متقابل با هدف ایجاد وحدت و صلح در بین امت اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha