سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183665
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
اراک

حوزه / مشاور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز به کار مکتب روح الله در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام سیاحت مشاور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز به کار مکتب روح الله در استان خبر داد.

وی این مکتب را دارای سه سطح دانست و اظهار داشت: در سطح نخست و تبیینی این مکتب، مبانی امام راحل، مدل‌های ساختارسازی امام راحل استخراج می‌شود و در این راستا کمیته تحقیق و تولید فعال و مجوز فصلنامه‌ها با چارچوب بین‌المللی اخذ می‌شود و در حوزه مدل مدیریتی امام خمینی(ره) یادداشت نویسی می‌شود.

حجت الاسلام سیاحت، با اشاره به فعالیت کمیته‌های تبلیغ، رسانه، تربیت مدرس و مربی، یادآور شد: در کمیته تبلیغ، مبلغین در قالب تبلیغ و تدریس جذب می‌شوند تا مبلغ و مدرس مکتب روح الله تربیت شود.

مسئول مکتب روح الله، تأکید کرد: در این راستا نشستی ۲ روزه با مبلغین استان مرکزی برگزار شد که نوع نگرش‌امام خمینی(ره) در مسائل مختلف و چرایی و چگونگی انقلاب بررسی شد، تا گفتمان لازم در این راستا شکل بگیرد، همچنین مباحث مرتبط با مواضع امام راحل در حوزه‌های مختلف نیز تبیین شد.

مشاور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مقرر است که این مسیر با قدرت در پیش گرفته شود تا مکتب امام خمینی(ره) به درستی در بین قشر جوان تبیین و حرکت‌هایی در این زمینه صورت پذیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha