دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
اراک

حوزه / جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محمدرضا عسگری جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اجرای ۲۶۵۰ برنامه در این استان، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس نمایش رزمی فرهنگی، حماسه مردان آفتاب با محوریت عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

سردار عسگری افزود: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل آینده است و یادآور جانفشانی‌های همه اقشاری است که در آن دوران حماسه آفرین بودند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نماد افتخار ایران است که باعث محکم‌تر شدن ریشه‌های نظام شد و اکنون انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به همگان به ویژه نسل جوان، باید از اولویت‌های کار رسانه‌ها قرار گیرد.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ۲۶۵۰ مراسم در قالب ۶۴ عنوان طی هفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقشار، پرشورتر از گذشته اجرا خواهد شد.

سردار عسگری یادآور شد: پایگاه‌ها و مساجد در اجرای این برنامه‌ها دخیل و نقش‌آفرینی دارند و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی، ابراز کرد: ۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می‌شود.

سردار عسگری یادآور شد: رونمایی از ۲۹ کتاب، نمایش و رزم فرهنگی حماسه مردان آفتاب در اراک و محلات، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از ایثارگران، یادواره‌های مختلف و گلباران مزار شهدا در شهر و روستاها، بخشی از برنامه‌های این هفته است.

وی تأکید کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، روایت راویان در خصوص دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، فضاسازی شهری، تجلیل از سربازان نمونه، اجرای برنامه‌های هنری و تئاترهای خیابانی و برپایی میز خدمت نیز از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha