چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
ادعای دروغ غرب

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: غرب به همه چیز با دیدگاه مادی و اقتصادی می‌نگرند و همه ادعاهای آنان برای حقوق بشر و جایگاه زنان فریب است و در غزه با بی‌رحمی تمام زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در مراسم افتتاحیه فراگیران دوره تربیت مربی بسیج جامعه زنان با موضوع «دوره توانمندسازی تربیت روایان جایگاه و نقش زن در اسلام و مقایسه با غرب» در استان اظهار کرد: زن در دیدگاه اسلام و مقایسه با غرب نادرست است چون مسئله شناخت زن، مرد یا دین مسائل ویژه‌ای است که در جهت جهان‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، مبدا و معادشناسی، پیشواشناسی و ... از مسائلی نیست که هر که در هر شرایطی مدعی شناخت و راهکار باشد چون اینها جزو حقایق عالم می‌باشد و شناخت اینها مبتنی بر درک صحیح جهان‌شناسی است.

وی افزود: جایگاه انسان در دین خدا معلوم است چون خدایی که خلق کرده او را می‌شناسد بنابراین مسئله مقایسه در اینجا منتفی است آن هم با مکتب‌های که اساس آنها بر فریب و دروغ می‌باشد و انسان را یک حیوان اقتصادی می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اسلام را فقط باید با اسلام مقایسه کرد و آن هم راهش تخصص‌های دقیقی از علم، وحی، فلسفه و کشف و کرامت است و کسانی که از اینها بهره‌ای ندارند اصلاً حق اظهارنظر ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: غرب به همه چیز با دیدگاه مادی و اقتصادی می‌نگرند و همه ادعاهای آنان برای حقوق بشر و جایگاه زنان فریب است و در غزه با بی‌رحمی تمام زنان و کودکان را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه بیرجند به سابقه جنایات غرب در سطح دنیا و قاره امریکا و کشتار بومیان آن اشاره کرد و گفت: بنابراین جایگاه زن در خلقت را خداوند در قرآن بیان فرموده است.

وی با اشاره به نقش زنان در خلقت نسل‌های آینده و تربیت انسان، تصریح کرد: زن مربی است و مردان بزرگی که در طول تاریخ بودند محصول تربیت زنان بزرگ هستند همچنان که در تعلیم هم اینگونه است چون انسان موجودی می‌باشد که همه چیز را باید یاد بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی به نقش زن در نظام تکوین و خلقت و جایگاهش در نظام تشریح اشاره کرد و گفت: در زمینه گمراهی و راهیابی خداوند در قرآن از زن حضرت لوط و زن حضرت ابراهیم مثال آورده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: غرب در جهت فاسد کردن زنان و خانواده بسیار سرمایه‌گذاری می‌کند تا بر جوامع مختلف مسلط شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha