چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
شریفی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر با بیان اینکه درخبررسانی واقعیت ها برجامعه عرضه شود گفت:علیرغم اینکه خبرنگاران زحمات زیادی را متحمل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام اصغر شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تبریک فرارسیدن میلاد پیامبراکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) به نقش حضرت محمد (ع) در انقلاب صدر اسلام اشاره و اظهار داشت :یکی از ویژگی هایی که انقلاب پیامبر اکرم درکنار همه مسائل در جامعه آن زمان جزیره العرب بیشتربه چَشم می خورد انقلاب فرهنگی و اعتقادی و اخلاقی ایشان می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل با بیان اینکه پیامبر اسلام در مدت 23 سال مرارت و سختی ها توانست به جامعه زمان خودش انسان های موفقی را تحویل دهد گفت: بر اساس روایات پیامبراکرم (ص)قبل از رسالت با مردمانی روبرو بود که به جز قتل ،تجاوز و انسان کشی چیزی را نمی دانستند گفت: انقلاب پیامبر(ص) برحق خدا یک انقلاب اخلاقی در کنار مسائل اعتقادی ، سیاسی و حکومت داری بوده است.

حجت الاسلام اصغر شریفی به اهمیت کار خبرنگاری و خبررسانی اشاره کرد و افزود: هرآنچه که از فرمایشات اولیاء دین برایمان به ارمغان و ارث رسیده کار محدثین و مورخین آن زمان که به آنها خبرنگار گفته می شود بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل با بیان اینکه حوادث کربلا را کسانی به ما انتقال داده اند که از نزدیک شاهد آن بوده اند و یا بعد از حادثه کربلا با امام معصوم در ارتباط بودند ابراز داشت: خبرنگاران نقش مهمی در رهبری ، هدایت ، رساندن خبر، تحولات و آرام بخشی جامعه دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران با بیان اینکه درخبررسانی واقعیت ها بر جامعه عرضه شود گفت:علیرغم اینکه خبرنگاران زحمات زیادی را متحمل می شوند و گاهی اوقات این زحمات نادیده گرفته می شود ولی اجرش نزد خداوند متعال محفوظ است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha