چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
هم‌افزایی بسیج جامعه زنان استان با معاونت واحد خواهران دانشگاه قم

حوزه/ جلسه هم افزایی بسیج جامعه زنان استان قم و اعضای کمیته‌های جشنواره فردخت با معاونت خواهران دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زینب فرخ مسئول بسیج جامعه زنان استان قم در این جلسه با بیان اینکه اساتید گنجینه‌هایی هستند که باید از محضر آن‌ها نهایت بهره را برد، اظهار داشت: هدف از قرارگاه تعالی زن و خانواده، تحکیم خانواده و تربیت زن تراز انقلاب اسلامی و احیای هویت الگوی سوم است که برنامه های پیش رو از جمله جشنواره استانی «فردخت» و رویداد رسانه ای «طنین» ذیل اهداف اصلی قرارگاه می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم با اشاره به گستردگی فعالیت های بسیج گفت: جشنواره استانی فرهنگی و هنری دانش بنیان «فردخت» در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی از فعالیت هایی است که در حال حاضر با جدیت در دست اقدام است.

فرخ خاطرنشان کرد: هدف ما جریان‌سازی در حوزه مد و لباس از طراحی تا تولید و عرضه محصول است.

وی در پایان افزود: بخش پژوهش متمایز کننده این جشنواره با جشنواره های دیگر است و هدف از دانش بنیان بخش پژوهشی این جشنواره است.

در ادامه این جلسه، نرگس سرلک معاون امور خواهران دانشگاه قم اظهار کرد: یکی از کارهای فرهنگی که می‌توان خروجی خوبی از آن دریافت کرد، برگزاری جشنواره های مد و لباس با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی عنوان کرد: در این راستا دانشگاه قم از هیچ گونه کمکی در پیشبرد اهداف این جشنواره در هریک از بخش های آن دریغ نخواهد داشت، علی الخصوص در بخش پژوهش که اقدامات لازم جهت فراخوان به اساتید و دانشجویان فرهیخته انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha