جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
وحدتِ امت ریلی

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن عید میلاد النبی (ع) راهپیمایی در یعقوب آباد بلوچستان پاکستان برگزار شد که در آن مذاهب مختلف اعم از شیعه و سنی شرکت کردند.

به گزارش گروه ترجمه سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ به مناسبت میلاد پیامبر رحمت صلی الله علیه وآله و سلم در یعقوب آباد بلوچستان پاکستان راهپیمایی باشکوهی با حضور مسلمانان از همه مذاهب اعم از شیعه و سنی برگزار شد .

جشن میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پیام وحدت و عشق  را منتشر می کند

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام و المسلمین مقصود علی دومکی، در این راهپیمایی گفت: خداوند تبارک و تعالی بزرگترین نعمت را در وجود نازنین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم برای بشریت عطا فرموده است.

وی افزود: عید میلاد النبی صلی الله علیه و آله و سلم برای همه مبارک است و امروز اهالی زمین و آسمان فرارسیدن میلاد نبی اکرم (ص) را جشن می گیرند، و وحدت و اتحاد عملی را در بین خود اظهار می کنند.

وی در ادامه گفت: به مناسبت عید میلاد النبی(ص) به مسلمانان مظلوم فلسطین که همیشه در راه دین خدا فداکاری می کنند، درود می فرستیم.

وی گفت: حمله یمن به اسرائیل نشان دهنده ی شجاعت بی نظیر اوست. کاری که ۵۶ کشور اسلامی و ارتش ۷ میلیونی آنها نتوانستند انجام بدهند، فلسطین، لبنان و یمن انجام می دهند.

حجت الاسلام سید غلام شبیر نقوی در سخنرانی خود گفت: ما مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم عید میلاد النبی (ص) را جشن می گیریم و پیام وحدت و عشق به پیامبر را منتشر می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha