جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به جنایت سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: بیش از ۴ هزار زخمی و قریب به ۱۵ شهید آماری است که بیان شده و محاکم جهانی باید با عاملان جنایت سایبری لبنان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته در جلسه مشترک کمیسیون‌های این مجمع که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به جنایت سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: این قصه تلخ در لبنان دلخوشی را از ما گرفت و همه دلها مغموم هستند.

وی افزود: بیش از ۴ هزار زخمی و قریب به ۱۵ شهید، آماری است که اعلام شده که محور مقاومت و جامعه ما باید جدی بگیرند، جان همه ما به فدای رهبر معظم انقلاب که بومی سازی را سال‌های سال فریاد زدند و الحمدلله مسئولین آن را جدی گرفتند و این بحث می‌توانست در ایران نیز رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: محاکم جهانی باید با کمپانی فروشنده پیجرها که به خاطر نفوذ یهود خبیث این جنایت سایبری در لبنان رقم خورد، برخورد کنند. البته بایستی از جانب محور مقاومت حمله گسترده‌ای در پاسخ به این جنایت و آدم کشی داده شود. وقتی انسان تصاویر را می‌بیند دلش جریحه دار می‌شود و از خداوند می‌خواهیم شاهد پیروزی بزرگ محور مقاومت و حزب الله باشیم.

وی با اشاره به جنایات آمریکا، افزود: امام(ره) فرمودند «رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است»،؛ در جای دیگری فرمودند «اگر آمریکا و جهان خواران در مقابل ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد»؛ دست آمریکا تا مرفق به خون کودکان مظلوم افغانستان، عراق، ایران، غزه و ... آلوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه با اشاره به هفته وحدت، توضیح داد: تمام فتنه گران در داخل و خارج تلاش کردند که وحدت امت اسلامی را زمین گیر کنند اما موفق نشدند و موفق هم نخواهند شد چون شیعه و سنی حقیقی بیدار هستند.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، هفته وحدت یادگار امام(ره) است که بایستی آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خواست که طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.

حجت الاسلام فلاحتی نماینده طلاب بابلسر در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هم در این جلسه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حوزه‌های علمیه گفت: حوزه علمیه بعد از انقلاب اسلامی و به برکت نظام اسلامی، چه شیعیان و چه اهل سنت بسیار رشد کرده و از لحاظ پژوهش، محتوایی، آموزش، ساخت و ساز، امکانات و ... مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود زمینه و ظرفیت تدوین اقتصاد اسلامی در حوزه علمیه، ادامه داد: از مهمترین مشکلات کشور، بحث اقتصاد و جنگ اقتصادی است، اما تا به حال احساس نکرده‌ایم که جنگ اقتصادی شروع شده؛ بایستی اقتصاد اسلامی دنبال شود و ساختار اقتصاد کشور مورد بازبینی قرار بگیرد.

نماینده طلاب بابلسر همچنین بر گره گشایی از مشکلات طلاب تاکید کرد.

حجت الاسلام فتحی نماینده طلاب زنجان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هم با بیان مشکلاتی که در زمینه طرح هجرت وجود دارد، گفت: بازسازی و ترمیم خانه‌های عالم در روستاها شدنی نیست، مگر اینکه مجلس و دولت همتی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha