جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184523
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
سوری

حوزه/ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری محفل انس با قرآن در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجید سوری، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته وحدت، بیان داشت: محفل انس با قرآن به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مساجد ۱۰ شهرستان استان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی قرآن جمعه ۳۰ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این محافل با حضور تعدادی از قاریان بین المللی، استادان ممتاز و فعالان قرآنی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این محافل نورانی انس و الفت با قرآن، توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی در جامعه، تدبر در آیات نورانی قرآن و تربیت قرآنی و دینی برای همه افراد به ویژه نوجوانان و جوانان است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان یادآور شد: برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در کنار فراهم ساختن رضایت حضرت حق تعالی و اهل بیت(ع) موجب وحدت و برادری هرچه بیشتر و قوی‌تر جامعه اسلامی می‎شود.

براساس این گزارش، محفل انس با قرآن جمعه ۳۰ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد حضرت جوادالائمه(ع)، صاحب زمان(عج) و قائم(عج) در خرم آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha