جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184603
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
نشست

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در دیدارهایی با امام جمعه شهر سی سخت و فرماندار دنا و امضا تفاهم نامه‌ای، مشکل فقدان مصلی در شهرسی سخت رفع شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج با اشاره به برنامه‌های هفته وقف، اظهار داشت: در هفته گذشته در دیدارهایی که با حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت و شئبانی فرماندار دنا انجام شد، با امضا تفاهم نامه‌ای مشکل فقدان مصلی در شهرسی سخت رفع شد.

وی گفت: بنا به تصمیم‌گیری‌های انجام شده از این پس حسینه ثارالله سی سخت که آخرین مرحله ساخت آن در حال انجام است، محل جدید اقامه نماز جمعه و برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی ملی و مذهبی این شهر خواهد بود.

مشکل مصلی شهر سی‌سخت برطرف شد

حجت الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست حجت الاسلام واهبی‌زاده امام جمعه سی سخت به عنوان هیئت امنای امامزاده سید محمد و حسینیه ثارالله انتخاب شد.

توزیع ۴۸۰ میلیون تومان پک نوشت افزاری بین عزتمندان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد ۴۰۰ پک بسته نوشت افزاری به ارزش هر پک، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بین عزتمندان این استان توزیع شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha