جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه

حوزه / حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها برای کمک به بچه‌های بی‌بضاعت فراموش نشود، گفت: همگان باید کمک کنیم تا هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بخش کویرات در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر، ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر و امام صادق(ع)، اظهار داشت: وحدت کشتی نجات نوح و تفرقه نیز عذاب الهی است.

امام جمعه ابوزیدآباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با علمای اهل سنت، افزود: ایشان در این دیدار فرمودند، من سال‌هاست روی واژه امت اسلامی به خصوص متعمداً تکیه می‌کنم که ما فراموش نکنیم یک امتیم، بعضی ایرانی هستیم، بعضی عراقی هستیم و بعضی شامی هستیم اما این مرزها حقیقت امت اسلامی را تغییر نمی‌دهد، همه سعی و تلاش دشمنان اسلام این بوده که ما را نسبت به هویت واحده‌ای که اسمش امت اسلام است، بی‌تفاوت کند.

حجت الاسلام قاسمی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، یادآور شد: عزت، عظمت، اعتبار، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌باشد.

امام جمعه ابوزیدآباد، با بیان اینکه استکبار جهانی با هدف متوقف کردن انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار ۸ ساله را به مردم قهرمان ایران اسلامی تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن این ملت غیور به صحنه آورد، گفت: در عمل نه تنها به هدف خود نرسید بلکه باعث گسترش بیشتر پیام‌های انقلاب اسلامی به جهان شد.

وی یادآور شد: دوران دفاع مقدس ۸ ساله صحنه تحقق وعده‌ها و آشکار شدن سنت‌های الهی بود.

وی با بیان اینکه امروز جبهه جهانی مقاومت، با الگوگیری از دفاع مقدس ۸ ساله ایران در برابر جهان سلطه ایستاده و نقشه‌های طراحی شده دشمنان را برای اداره جهان بر هم زده است، ابراز کرد: فراگیری سبک زندگی جهادی در ایران اسلامی از جمله ثمرات دوران دفاع مقدس ۸ ساله ملت قهرمان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه به برکت دوران دفاع مقدس جوانان ما می‌توانند همه مشکلات کشور را حل کنند، خاطرنشان کرد: همانطور که در دفاع مقدس اجازه ندادیم دشمن به اهداف شوم خود برسد، تا محو و نابودی کامل آنان نیز از پای نخواهیم نشست.

امام جمعه بخش کویرات، به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره چمران ۱ و قرار گرفتن در مدار ۵۵۰ کیلومتری زمین توسط ماهواره‌بر قائم اشاره کرد و ادامه داد: این موفقیت بزرگ را به ملت ایران و دانشمندان و مجاهدان وزارت دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین به خانواده‌های نیروهای مسلح و هوافضای کشور تبریک می‌گوییم.

امام جمعه بخش کویرات، با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها برای کمک به بچه‌های بی‌بضاعت فراموش نشود، اظهار کرد: همگان باید کمک کنیم تا هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha