جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه وحدت یک راهبرد است نه راهکار تاکتیکی، عنوان داشت: وحدت الزام است همه باید به این مسئله ملزم باشند اندیشه های وحدت بخش امام خمینی ره از اندیشه های امام صادق علیه السلام بود این نظام متعلق به مردم ایران است همه باید در حفظ آن مشارکت کنند.

حجت الاسلام محمد محمدی امام‌ جمعه عسلویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک هفته وحدت و با اشاره به اینکه در سایه وجود با برکت پیامبر باید یک دست بود، گفت: وحدت با محوریت نبی مکرم اسلام و محور تمام اشتراکات است معرفی هنرمندانه پیامبر اسلام توسط روحانیون علما و نخبگان با نیت صادقانه سیره پیامبر باید تبیین شود.

امام جمعه عسلویه افزود: درباره پیامبر تمام موضوعات باید گفته شود پیامبر اسوه است پیامبر شخصیت عرشی و فرشی دارد شخصیت فرشی آن حضرت برای اینکه ما استفاده کنیم پیامبر برای مکارم اخلاق مبعوث شد مکارم اخلاق با محاسن اخلاق فرق دارد همه محاسن اخلاق دارند ولی پیامبر مکارم اخلاق داشت.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه وحدت یک راهبرد است نه راهکار تاکتیکی، عنوان داشت: وحدت الزام است همه باید به این مسئله ملزم باشند اندیشه های وحدت بخش امام خمینی(ره) از اندیشه های امام صادق علیه السلام بود این نظام متعلق به مردم ایران است همه باید در حفظ آن مشارکت کنند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مخاطب و زمین خدمت من مردم عسلویه هستند، تاکید کرد: برای من مردم عسلویه یک کلام مهم است مسئولین و مردم باید باهم و درکنار هم باشندتا شهرستان ساخته شود اینکه فقط یک‌نفر کار کند انتظار صحیحی نیست همه باید کمک کنند.

حجت الاسلام محمدی افزود: برنامه های خوبی برای شهرستان درنظر داریم وحدت در زندگی ما ساری و جاری است تشیع و برادران اهل سنت در جای جای شهرستان با وحدت زندگی می کنند و این شایسته است و باید حفظ و توسعه یابد.

امام جمعه شهرستان عسلویه با بیان اینکه امام ما منادی وحدت بود و ما نیز پیرو و رهرو آن امام راحل هستیم، گفت: نماز جمعه و نهاد نماز جمعه و مصلا خیمه ولایت است قومی و جناحی نیست همه دعوت می کنم در زیر این خیمه برای آبادانی معنوی و مادی جمع شوند و به ما کمک کنند. برای حل مشکلات.

وی تصریح کرد: جریان سازی و مطالبه گری می کنم، مطالبه گری در بستر قانون، تکالیف ادارات معلوم است با تمام توان در کنار مسئولین هستم برای مردم برای تقویت روحیه، مطالبه گری در همه محورها کار ماست از مردم، از رسانه ها استمداد می طلبم‌ کارگروهی از مردم، نخبگان و پیشکسوتان برای پیشرفت شهرستان تشکیل می دهیم و در حفظ انسجام و وحدت بین مردم و مسئولین کمک خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما فقط در برابر دشمن بعثی نبود و ما با استکبار جهانی با تمام توانش مقابله کردیم در زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده، با رهبری امام امت و با بسیج مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح از کیان و مملکت و دین خود دفاع کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha