جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/غبارروبی مزاررشهدا توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اراک

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: مردم ایران آرامش خود را مدیون خون شهدا هستند و طلاب باید تبیین کننده راه شهدا و امام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اراک در گلزار شهدا حاضرشدند و با آرمان‌های امام و شهداء تجدید پیمان کردند.

در این مراسم خانم فتحعلیان از اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اراک ضمن گرامیداشت این ایام بیان کرد: مردم ایران آرامش خود را مدیون خون شهدا هستند.

وی افزود :طلاب باید تبیین کننده راه شهدا و امام باشند.

فتحعلیان در ادامه گفت: روحانیون در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشویق و ترغیب مردم به حضور در جبهه حق علیه باطل و سخنرانی تأثیرگذار بر رزمندگان و فرماندهان جنگ، با تقویت و توکل بر خدا و توسل ائمه و حضور خود در خطوط مقدم جبهه درس شجاعت، شهادت طلبی و ایثار را رقم زدند.

این مراسم که همزمان با سالروز میلاد شهید سجاد فراهانی از شهدای مدافع امنیت همراه بود طلاب با حضور بر مزار این شهید بزرگوار از خاطرات و صحبت های همسر شهید بهره‌مند شدند.

شهید سجاد فراهانی از شهدای نیروی انتظامی است که در ۱۵ آبانماه سال ۱۴۰۱ در مرز سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha