جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سپاه

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان از برگزاری بیش از ۵۲۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان استان لرستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل( ع) برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردم را سرمایه عظیم دفاع مقدس برشمرد و افزود:جوانان این مرز و بوم با شجاعت و فداکاری در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی خوش درخشیدند.

وی شکست صدام را دفاع مردم از کشور خواند و افزود: مردم دفاع مقدس را خلق کردند و دفاع بخشی از گذشته‌ ناب مردم ما است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی در شهرهای مختلف استان برگزار می شود خاطر نشان کرد : ۵۲۶ برنامه ویژه محور هفته دفاع مقدس توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد که ۲ هزار و ۱۷ برنامه‌ در سطح پایگاه مقاومت محلات اجرا می شود.

سردار باقری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه،دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر،دیدار با ائمه جمعه شهرهای مختلف استان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ، اعزام گروه‌های جهادی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان را از دیگر برنامه های سپاه استان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش راهپیمایی خانوادگی و آئین رونمایی از ۱۵ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس،پیاده سازی عملیات نصر ۴ در شهرستان سلسله با حضور رزمندگان عملیات را نیز از دیگر برنامه‌های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

سردار باقری در پایان رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع ۴۵ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌ افزار بین دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله از هم دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است در استان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha