جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
خیاط

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خیاط در حاشیه بازدید از غرفه کتاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نمایشگاه کتاب حوزه، آثار علمی این موسسه را فاخر و ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در بازدید از غرفه کتاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در نهمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی، اظهار داشت: انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی از نمونه انتشاراتی است که آثار فاخر علمی و تحقیقاتی ارزشمندی دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: بسیاری از آثار این نهاد علمی در جشنواره‌های مربوطه عناوین و رتبه‌های خوبی گرفته و خوش درخشیده که این‌ها، نشان از کار و فعالیت علمی مستمر دارد.

وی یادآور شد: امتیاز دیگر انتشارات این است که فعالیت‌های علمی تولید شده از سوی اساتید و هیئت علمی و دانشجویان که قابل عرضه و چاپ است را نیز منتشر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط بیان کرد: نوعا این پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی که در دانشگاه تولید می‌شود هم قابلیت چاپ و ارائه دارد، به واقع پایان نامه‌ها و رساله‌های نوشته شده کار ارزشمندی است که امیدواریم توفیقاتشان روز افزون باشد و در آینده بیش از گذشته بدرخشند و بالندگی شان را ادامه دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha