شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1184789
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است  و  یکی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس، تولید معارفی ناب در قالب وصیت‌نامه شهدا است.         

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به لزوم الگوپذیری و پیروی از پیامبر اسلام خاطرنشان ساخت: معیار انسانیت افکار،گفتار و رفتار نبی مکرم اسلام (ص)است

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است و یکی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس، تولید معارفی ناب در قالب وصیت‌نامه شهدا است.

حجت الاسلام محمدی به لزوم همدلی و تلاش برای آباد کردن کشور اشاره کرد و گفت:همه باید برای ارتقای نظام آموزشی و پرورشی کشور و ساختن ایرانی آباد و سربلند تلاش کنیم.

امام جمعه نظرآباد به فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: هر مدرسه‌ یک ایران کوچک است و مدیر مدرسه راهبری‌ترین مدیر برای ساختن آینده هر کشور است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت: سوءاستفاده کثیف رژیم کودکش صهیونیستی از تکنولوژی برای ترور دسته‌جمعی نشانه شکست و درماندگی در میدان نبرد است.

امام جمعه نظرآباد به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره تحقیقاتی چمران ۱ اشاره کرد و گفت: موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین پرتاب «ماهواره تحقیقاتی چمران‌۱» و قرار گرفتن آن در مدار ۵۵۰ کیلومتری توسط «ماهواره‌بر قائم ۱۰۰»بیانگر عزم و اراده ایران و ایرانی برای فتح قله‌های رفیع پیشرفت در حوزه فناوری‌های نوظهور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha