جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام محمدی، گفت: برای آموزش و پرورش هر چه هزینه کنیم سرمایه گذاری است، سند تحول اصل آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، ولادت باسعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: شخصیت گرانسنگ نبی مکرم اسلام الگویی برای همه زمان‌ها و مکان‌ها است، شخصیت ایشان و منش ایشان قابل بحث و تبیین است، هیچ شخصیتی به اندازه مولای متقیان حضرت علی(ع) ‌ نمی‌تواند پیامبر گرامی اسلام را توصیف کند.

وی افزود: پیامبر شخصیت عرشی و فرشی دارد، هدف خلقت انسان رسیدن به کمال است، کمال الگو می‌خواهد و کاملترین آن الگو پیامبر است، بیان رسول خدا، بیان خداست، حرکت او حرکت خداست و سکوت او سکوت خداست.

امام جمعه عسلویه، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و یادآور شد: برای آموزش و پرورش هر چه هزینه کنیم سرمایه گذاری است، سند تحول اصل آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه اصل توسعه شهرستان منابع انسانی است، ابراز کرد: زمین و زمان مسخر نیروی انسانی است، نیروی انسانی توانمند در تراز اسلام و انقلاب تعهد و تخصص با هم آمیخته است.

حجت الاسلام محمدی، بیان کرد: ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور سرمایه اصلی کشور است از شما مردم خاضعانه می‌خواهم به مدرسه‌ها به عنوان اولویت نگاه کنید، مدرسه‌ها را دریابید، نباید در عسلویه کمبود مدرسه و تجهیزات داشته باشیم.

وی اظهار کرد: سیستم‌ها باید به‌روزرسانی شود، مدرسه مهم است و هوشیار باشید این‌که می‌گوییم فضای مجازی فضای سایبری است، مجازی نیست تمام زندگی جوان‌ها در همین است.

امام جمعه عسلویه هفته دفاع مقدس راتبریک گفت و ادامه داد: این هفته عزیز و عظیم سرمایه و تاریخ ماست، شهید قنبری به دنبال علم رفت و معلم شد و کمتر از۲۰ روز از عروسیش گذَشته بود که به تکلیف عمل کرد، به جبهه رفت و به شهادت رسید.

وی ابراز کرد: تقارن خوبی است، هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، وحدت دعوت به عبودیت است و دفاع مقدس مبارزه با طاغوت است، نمونه عملی مبارزه با طاغوت صدام بود که مامور آمریکا بود و انقلاب اسلامی را درگیر جنگ کرد، جنگ خوب نیست ولی دفاع مقدس شد فرهنگ کیان و مملکت ما.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha