جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: اگر آموزش و پرورش و خانواده ها دست به دست هم دهند می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرزندان ما خوب تربیت شوند و آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه دیر شامگاه شنبه در جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر دیر، اظهار داشت: صادق ترین، امانت دارترین، وفادارترین، خوش اخلاق ترین و مردمی ترین افراد در این دنیا، روز قیامت نیز نزدیک ترین افراد به پیامبر اسلام هستند.

وی تاکید کرد: باید از پیامبر اکرم(ص) درس صداقت، امانت داری، وفای به عهد، خوش اخلاقی و مردمی بودن را بیاموزیم.

امام جمعه دیر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: آموزش و پرورش در قبال تربیت دانش آموزان وظیفه ای دارد اما این به معنای آن نیست که خانواده ها در زمینه تربیت فرزندان خود وظیفه‌ای ندارند.

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش و خانواده ها دست به دست هم دهند می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فرزندان ما خوب تربیت شوند و آموزش ببینند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه اسلام یک مجموعه است، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم یک مسلمان کامل باشیم باید هم در بعد اعتقادی و هم اخلاقی همه مسائل را در کنار هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فریاد مظلومیت مردم غزه و لبنان بلند است، گفت: در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی جمعی از مردم لبنان و حزب الله مظلومانه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به حوادث جهان اسلام بی تفاوت باشیم، بیان کرد: رژیم صهیونیستی همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و دست به هر جنایتی می زند و در جنایت اخیر از دستگاه های ارتباطی برای قتل عام مردم لبنان استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha